View Single Post
Sitat av Reko3 Vis innlegg
Situasjonen var at jeg spurte om anal og da kom det frem at hu hadde lyst å prøve par fingre på meg.
For min del hadde det blitt feil å si nei til det men forventa at hu skulle si ja til anal..
Herregud for en kvarulant du er
Vis hele sitatet...
Er det jeg som er kverulant, eller er det du som i bestefall ordlegger deg klønete?

Sitat av Reko3 Vis innlegg
Så absolutt ikke game for no penetrering av no penis.
Men husker jeg var game for anal første gang å da måtte dette selvfølgelig prøves på meg også(ikke no penis)
Så etter det var ikke anal like interessant lenger, da det absolutt ikke ga noe mersmak
Vis hele sitatet...
Når du legger det frem som en selvfølge at det også må prøves på deg, så er det vanskelig å tolke det som noe annet enn jeg gjorde. Og det er på deg, ikke meg. Klipp ut kverulant, tilsett litt fukt og se om det føles bedre enn fingra til madamen

Har forøvrig hatt flere sexpartnere som elsket å motta analt, uten at det ville føltes digg å motta for meg. Dersom jeg var riktig uheldig og fikk en god mengde sperm skylt ned spiserøret er jeg også temmelig sikker på at det ikke ville vist seg å gi mersmak(dog sikkert en eksotisk ettersmak, man eter jo trossalt folk). Uansett ville neppe dette endret min tenning for jenter som svelger, nærmere bestemt jenter som blir tent av å svelge. Syntes det høres jævlig merkelig ut at to partnere skal ha sex med premisset om at det skal føles digg for begge å gi/motta det samme.
Sist endret av subscribe; 7. juli 2021 kl. 20:13.