View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Det jeg bemerker meg i diskusjonen er to vesentlige forskjeller mellom deg og dama til superspurv, og det er at dama til superspurv blir tent av å gjøre ting som tenner superspurv uten at dette i utgangspunktet ville vært tennende for henne i seg selv. Jeg har hatt sexpartnere som aldri tar initativ til oralsex, og jeg har hatt sexpartnere som regelrett blir tilfredstilt selv av å gi oralsex. Sistnevnte "gruppe"(jeg generaliserer kun for å få frem poenget) er også de samme partnere som liker å svelge, få det i ansiktet, rimme osv.. Men stimulerer jo ingenting fysisk på seg selv ved å svelge eller rimme, men uansett så er det vanlig at folk får nytelse av dette, jenter som gutter. Fellesnevneren er at de i stor grad er underdanige sexpartnere, hvertfall i en sånn rolle med nevnte ting. For alt jeg vet er dette en flytende sak for enkelte.

Dette ble mye rabling og forventer nesten å bli sabla ned for generalisert påstand - ting er jo selvfølgelig mer komplisert - mye av folks "nogo's" i senga kan handle om usikkerhet og/eller dårlige/lite erfaringer - men du forstår hvor jeg vil?



Dummere enn dette får det jo knapt blitt, med mindre hele hendelsen bare var en demostrativ handling fra partneren din - med formål om å ytre at hun absolutt ikke ønsket å få analsex. Altså om ikke, har hun da også gitt deg en runde med strap-on? Sånn bare for at det skal bli fair og likestilt liksom.

Man finner da seg for faen ikke en sexpartner som liker de eksakt samme tingene som en selv. Det må jo ganske opplagt være to motsetninger, men med samme interesser/grenser/fetisjer/whatever. En dominant søker en underdanig, og motsatt. Om du ser det som en selvfølge å gjennomgå alt din partner gjør sexuelt fordi du skal være solidarisk eller noe, da vil jeg heller driste meg til å påstå at det er et forhold bestående av to underdanige. Med mindre dama faktisk er dominant.
Vis hele sitatet...

Situasjonen var at jeg spurte om anal og da kom det frem at hu hadde lyst å prøve par fingre på meg.
For min del hadde det blitt feil å si nei til det men forventa at hu skulle si ja til anal..
Herregud for en kvarulant du er