View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Mafakkaz Vis innlegg
Han skrev rett frem at GOD sex handler om å gi og ta, og at dama tar spruten i munnen fordi HAN liker det, ikke fordi hun liker det. Hvorfor skal jeg tolke det som noe annet enn det han skriver? Er ikke så vanskelig å misforstå hva man mener når man skriver noe slikt. God sex handler overhodet ikke om å gjøre ting man ikke har lyst til bare for å tilfredsstille partneren. Tviler på at han hadde gått med på å få rumpa penetrert av en svær dildo bare fordi dama likte å gjøre det, om analpenetrering på seg selv i utgangspunktet er hard limit.

Men vi trenger ikke spore av tråden av den grunn, heldigvis vet kvinner flest at de må ta ansvar for seg selv og ikke gjøre ting de ikke liker i senga, for å gjøre partneren fornøyd. Litt vanskeligere for unge jenter å skjønne dette, og da burde menn selv ta ansvar og ikke gjøre noe mot jenta som han vet hun ikke liker. "Jeg gjør det fordi du liker det, jeg liker det ikke" bør være nok til at mannen ikke fortsetter å gjøre nettopp det dama ikke liker. Om dama derimot sier "jeg liker det egentlig ikke så godt, men det tenner meg å tilfredsstille deg så da gjør jeg det likevel". Sæd smaker jo ikke godt men jeg kan både gurgle og svelge det om mannen tenner på det, fordi det tenner meg. Om det ikke hadde tent meg eller mannen, hadde jeg ikke gjort det. Skjønner du hva jeg mener?
Vis hele sitatet...
Jeg tror at vi er mer eller mindre enige, bortsett fra tolkningen. Som sagt, det er (veldig) stor forskjell på å mislike noe og å ikke bry seg nevneverdig den ene eller andre veien.

Frasen "å ikke like" er jo tvetydig nok til at det kan bety begge, men jeg kan ikke se at noen har tatt til orde for press, slik du antyder.
Sist endret av robhol; 7. juli 2021 kl. 14:25.