View Single Post
Trådstarter
17
Sitat av Bær Vis innlegg
Hvordan vil du beskrive effekten av 3-MeO-PCP eller 3-HO-PCP sammenlignet med PCP eller Ketamin?
Vis hele sitatet...
Beklager for sent svar, har ikke vært innpå forumet før nå.

Har ikke prøvd vanlig PCP. Men har tatt ketamin mange ganger.

Har ikke tatt 3-HO-PCP så mange ganger så jeg velger å ikke snakke om effektene før jeg har eksperimentert nok med det. Har ikke hatt tid til det.

3-MeO-PCP har jeg eksperimentert med en del ganger. Føles mer stimulerende enn ketamin, føler at ketamin har en slags ekkel eller ukomfertabel følelse der jeg ikke føler meg komfertabel uansett hvordan jeg ligger. Slik får jeg ikke på 3meopcp. Måten synet blir på, på ketamin er lignende men likevel veldig ulikt hvordan det blir på 3meopcp mener jeg. Føles som jeg er i en drøm men en veldig tydelig men samtidig uklar drøm. Vet ikke hva ord jeg skal bruke for å beskrive effektene. Må nesten bare få tak i det og prøve det selv. Det er det dissiosiative stoffet jeg liker best av de jeg har prøvd. Sammenlignet med ketamin mener jeg at det er MYE bedre, på alle måter jeg kan tenke meg. Utenom K-Hole delen, har ikke prøvd å Hole på 3meopcp. Vet det er mulig men har hørt at det ikke er så veldig belønnede, at det bare føles veldig dissosiativt. Så når d kommer til holing så er ketamin bedre men alt annet er bedre med 3meopcp MENER JEG. Hva som er best er selvfølgelig subjektivt. Føler også at emosjoner på 3meopcp er svekket. Nå snakker jeg ikke om fysiske følelser men tenker på psykiske følelser. Det føles hvertfall sånn når man er på det, det mener også mine venner som har prøvd det. Føler også at ketamin har færre negative effekter i ettertid enn 3meopcp. Føler at å formulere setninger, se sammenhengen mellom ting, og noen andre ting (gidd ikke å skrive alt) blir vanskeligere i ettertid. Dette er fordi jeg har tatt det litt for ofte i en kort periode, men jeg tror ikke at dette ville ha skjedd hvis jeg tok ketamin like ofte. 3meopcp gir også effekter som ketamin ikke gir.

Mulig det jeg skrev i avsnittet ovenfor er veldig uoversiktlig, hvis det er det mener jeg at det er grunnet 3meopcp. Gidd ikke å lese det for å sjekke

Er mye mer jeg kan skrive om det men du må nok spesifisere.
Sist endret av Noti; 14. oktober 2020 kl. 16:59.