View Single Post
Trådstarter
17
Sitat av algernon Vis innlegg
Har dessverre ikke erfaring, tvert i mot har jeg ikke en gang hørt om stoffet. Hva er grunnen til at du bruker disse? Er nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
Er ikke en spesiell grunn, bruker det for å ha det gøy vel haha. Hvorfor jeg velger å bruke akkurat disse stoffene av alle stoffer er for å eksperimentere. Har prøvd det aller meste av vanlige rusmidler, interesserer meg ikke for vanlige stimulanter lenger som MDMA, amfetamin og kokain. Holder meg unna benzodiazepiner og opiater, selvom jeg har prøvd diverse benzo og opiater. Jeg var veldig glad i psykedelika før men nå er jeg ikke så glad i det lenger, misliker det litt. Er mest interessert i dissosiative stoffer, som for eksempel Ketamin. Stoffene jeg har nevnt er dissosiative stoffer, de aller fleste dissosiative stoffer stammer fra PCP. Til og med Ketamin. Stoffene jeg har nevnt er analoger av PCP. Jeg tar de for å som sagt eksperimentere og ha det gøy. De er RC (research chemicals), jeg liker å prøve nye ting, føle nye følelser, sammenligne med andre stoffer, liker å finne noe nytt for spesifikke situasjoner (fest, chille, osv osv), liker ha et bredt utvalg av stoffer jeg kan ta. Er litt lei de vanlige stoffene som går rundt. Synes de er kjedelige stoffer. Derfor liker jeg å ta RC som 3-MeO-PCP og 3-HO-PCP. Mye av det jeg skrev no kan kanskje høres litt meningsløst eller dumt ut, men jeg skriver bare det første jeg tenker når jeg leser spørsmålet ditt . Gidder ikke å tenke godt gjennom det jeg skriver. Røyker btw hasj, det er det ene rusmiddelet av de vanlige rusmidlene som jeg fortsatt tar.

Livet er kort som mange sier, mener personlig det er best å bruke tiden på å ha det så gøy som mulig og eksperimentere så mye som mulig med diverse ting. Ikke bare diverse rusmidler, men all slags ting. Det er opplevelser

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt på siden av saken, men er det dette de kaller "angel dust?"
Vis hele sitatet...
Ehh, PCP er det som kalles for angeldust (englestøv på norsk) ja. Dette er analoger av PCP, de er nært relatert til PCP. Veldig lignende effekter, men ikke HELT like effekter ofc. Så 3-MeO-PCP og 3-HO-PCP er ikke englestøv men de er analoger som kommer fra englestøv
Sist endret av Noti; 22. september 2020 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.