View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Så min mening om meg selv er ikke viktig? No shit den psykiske helsa mi ikke er den beste når jeg er en jente på innsida men når jeg ser i speilet ser jeg en gutt.

Jeg er ts btw
Vis hele sitatet...
Jeg sier at den ikke er viktig for andre enn deg selv, det er kun du som bryr deg om det, og det er jæævlig viktig at du klarer å forstå akkurat det.

Folk flest generelt sett gir seg ganske faen i hvem andre tror de er eller hva de styrer med. Jeg har prøvd å definere meg selv utifra utseende, hva andre tror om meg og å få prosjisert hvem jeg tror jeg er til andre med feks klær og oppførsel.

Til slutt fant jeg løsningen; jeg måtte slutte å lete etter svaret på hvem jeg er. Man blir aldri å finne det ut og man blir aldri å bli fornøyd. Klarer man å stoppe den jakten der og akseptere seg selv framfor å spinne på driten i hodet døgnet rundt så vil livet bli 10 ganger bedre.

Og som sagt, ikke et eneste annet menneske bryr seg egentlig om hvem du tror du er eller hvilket kjønn du tror du har, det er kun du selv som bryr seg om det og lar det plage deg. Drit i hva andre syns, slutt å kvern på driten og ta et valg.

1. Smekk på deg kjole, få langt hår og smink deg, og si at du vil bli kalt jente og fiks jentenavn. Prøv det en 5-års tid og trives du sånn så er det jo bare å dryle på med en kjønnsskifteoperasjon og hormoner. Ikke gjør det for andre eller vær opphengt i hva andre tenker, gjør det for deg selv.

2. Aksepter ditt biologiske kjønn, kle deg gjerne som jente og greier men dropp hormoner og kjønnsskifteoperasjon. Igjen, ikke gjør det for andre men for deg selv. Ingen sier at en gutt ikke kan gå i kjole eller bruke sminke i 2020.

Tldr; du velger selv hvordan du vil leve livet ditt og ingen andre bryr seg om det, men bestem deg for noe asap så du slipper å pines mer.