View Single Post
Sitat av Sondre Vis innlegg
Det er en lapphund btw

Forresten anbefaler jeg dere å spise ekstra B-vitaminer. Det er veldig vanlig for oss narkomane å ha mangel på spesielt B12.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset! Vi har allerede samlet opp vitaminer og aminosyrer i håp om at det kan hjelpe

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selve avrusningen er jo den «lette» delen. Hvordan planlegger dere å holde dere rusfrie resten av livet?
Vis hele sitatet...
Hva er det man sier? En dag av gangen?
Frøkna får oppfølging av konsulent og psykolog, og jeg vurderer å bli fulgt opp av DPS - forhåpentligvis hjelper det en smule mer.

Vi har absolutt ingen garanti for at vi kommer til å klare å holde oss fri for alltid, men vi har sterke ønsker om en slik fremtid. Jeg kan vel i grunn ikke si noe mer enn det, og krysse fingrene for at det går bra.

Jeg er vant til å jobbe. Har jobbet siden jeg var 13 år gammel, og har gått ferdig videregående og videre studier. Webutvikling og kontorarbeid kunne fort resultere i missbruk da det var så enkelt, så da har jeg lært en lekse der også. Er VELDIG klar for å komme meg tilbake i arbeid og ikke bare jobbe for mitt eget enkelpersonforetak, Time will show, rett og slett.

Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Veldig bra og lykke til.

Har selv trappet ned fra 20 til 6 mg ila noen uker.

Bruker ikke cannsbis, og bruken av andre stoffer tålerer jeg greit, men akkurat nå kan fristelsen bli for stor så for min del orker jeg ikke å se på andre som ruser seg som motivasjon.

Er mange som har godt av å slutte på sub og bare røyke weed men for min del kan og ønsker jeg ikke det.

Ønsker deg/dere alt lykke til og det er sikkert mye fint dere kan bidra med.

Hadde kanskje valgt å fokusere på kampen mot opiatavhengighet siden rusfrihet innbærer ikke andre rusmidler IMO. Ikke enda i Norge i hvertfall.

Jeg støtter legalisering av weed og tror at mange kan ha godt av det for å slutte.

For min del har det å bytte ut et rusmiddel med et annet alltid ført meg tilbake til heroinen. Man begynner med weed f eks. Synes det er digg en stund, så er det ikke nok også går jeg videre. Dette gjelder jo ikke alle men lurt å ha i bakhodet.

Bra jobba da. Håper ikke du føler jeg neglisjerer det dere gjør. Bare tilbakemelding på hvordan det er for meg som er i en lignende situasjon.
Vis hele sitatet...
Setter pris på tilbakemeldingen! Har fulgt deg litt her inne, og det virker som om du har god erfaring, så tar det godt til meg.

Lykke til videre til deg også - godt å vite at det virker som om du har et godt liv til tross for suboxone-bruken (og da mener jeg absolutt ikke at man ikke kan ha et godt liv med medisiner heller). Du har vel kanskje nullet helt nå, det har jeg dessverre ikke sjekket opp. Uansett, knallbra jobbet ut fra historikken din.
Sist endret av Not Normal; 5. august 2019 kl. 22:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.