View Single Post
Om det slår tvil i min "peiling" på rusmidler kan jeg opplyse deg om mitt eget bruk av cannabis, selv om dette er ganske urelevant i denne saken. Har røyket ukentlig i over 10år, og har flere håndfuller kamerater som har gjort det samme! Jeg har prøvd stort sett alt av rusmidler som er å oppdrive nord for ekvator. Vert innlagt på psyk en håndfull antall ganger, sonet x antall narkodommer, har flere bekjente som har hatt psykose, deltatt i AA/NA. Gjennomført rehabilitering, x antall psykologtimer, rus i familien og en ganske rå CV med kjemi som hovedfag..

Trist og at du langer ut pisspreik om mennesker du aldri har verken møtt, eller kjenner! At denne personen TS nevner hadde fått psykose uten bruk av cannabis eller andre rusmidler er bare bullshit. Synd du ikke "leser" deg litt mer opp før du utaler deg om ting du ikke har peiling på. Du kan godt grave ned fakta om hasj og psykose, men her har vi et levende eksempel på at nettop hasj utløste psykosen. Påstår at personen uansett hadde fådd psykose uavhengig av rusbruk, hvorfor tror du kommunene opererer med rus og psykatri helsetjeneste? Kanskje det har en viss sammenheng