View Single Post
Jeg håper så inderlig dere har rett, hele episoden virket så ekte å sitter så friskt i minne at jeg har vanskelig for å forstå at det er mulig å innbille seg slike ting.

Jeg har aldri opplevd rus utløst psykose, men jeg har vert med personer det har hendt med og kan ikke si at jeg kjente meg særlig mye igjen.

Hvordan vet dere hvordan politiets framgangs måter er for å sjekke ut om folk driver med no kriminelt?

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Selvfølgelig, men det var kombinasjonen av blålys på bikkja og en sivil mann bak som fikk meg til å humre litt.
Vis hele sitatet...
Ingen blålys.. bikkja hadde en slags "trekksele" med reflekser på siden med no skrift på og blinkende rødt lys på ryggen.
Hvordan kan jeg si at den søkte etter narkotika? jo fordi jeg har fått hjemmet mitt og bilen min gjennomsøkt ved hjelp av hund, blitt stoppet av hund på flyplass og tollstasjon, jeg har hatt hund hele livet så jeg vet en ting eller to om hunder.

Jeg prøvde å hilse på hunden da jeg møtte den første gang, men den bare så på meg og forsatte systematisk å snuse seg gjennom buskene, det samme gjorde den da jeg møtte den en helt annen plass 15min seinere.

Og hvorfor skulle du la hunden din springe fritt etter en trafikkert vei?

Vet det høres sykt ut, men jeg går tur her hver bidige dag og har aldri sett eller opplevd lignende.
Sist endret av The Light; 26. oktober 2014 kl. 20:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.