View Single Post
Sitat av OoM Vis innlegg
Nå skal vi vel egentlig ikke trekke konklusjon med at han er paranoid?
Hvorfor er det umulig at politiet har vært hos TS? Ikke vet vi hvilken historie han har.
Vis hele sitatet...
Jeg har hvertfall førstehåndserfaringer med rusutløst politiparanoia, både fordi jeg har opplevd det selv og fordi jeg har sett andre være i den tilstanden. Det trådstarter skriver i førsteposten stemmer med en prikk på slike symptomer, så jeg skjønner godt hvorfor flere mener det er sannsynlig at dette er noe vedkommende innbiller seg.

Det ligger en pinne på bilen din. En ved sine fulle fem vil ikke tenke mer over det og fjerner pinnen. Er man i en paranoid tilstand trekker man konklusjonen at dette må ha noe med en selv å gjøre, og før man vet ordet av det er det hele et digert komplott. Minnes en kompis som fikk alvorlig oppheng i at taxisjåføren vår hadde spurt om kortet hans to ganger. For det er det jo ingen vanlige taxisjåfører som gjør! Så konklusjonen hans var derfor at vi hadde sittet på med en taxisjåfør som i realiteten var politi... Selv har jeg opplevd å høre politisirener over alt det kjørte biler, rett og slett fordi hodet gjorde om hjullyden fra alle bilene til sirenelyder.