View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av shitrich Vis innlegg
Greit nok at du er skeptisk, men du må også prøve å tenke deg til at kanskje ikke psykiatrien i Norge er den dansen på roser som vi ønsker å tro.
Jeg har hatt en del å gjort med psykiatrien oppgjennom på grunn av et familiemedlem, men folka som jobber der har virkelig ikke imponert meg.
Vis hele sitatet...
Eg har aldeles ikkje påstått at psykiatrien er ein dans på roser. Poenget mitt er at denne historia høres mildt sagt vinkla ut, og ikkje spesielt godt egna som grunnlag for diskusjon. Sålenge vi berre har ei side av saka tar eg den med ei klype salt.
Sitat av shitrich Vis innlegg
Du ser fryktelig mange psykotiske trekk hos TS virker det som, jeg må si jeg ikke kan se så veldig mye unormalt.
Vis hele sitatet...
Eg har ikkje uttalt med om OP sin tilstand, utover at eg synst historia høres sær ut, og at han mildt sagt har kraftig slagside i det han skriv - som forsåvidt er forståeleg. Det hadde antakeleg eg også hatt.
Sitat av shitrich Vis innlegg
Hasjen kan jo også ha hatt sitt å si på det møtet han var. Er man fjern får man ofte paranoide tanker og man kan se mer tilbaketrukken ut sosialt. Det kan feks ha blitt oppfattet feil under møtet hos psykologen.
Vis hele sitatet...
Jepp, og det er det eg meiner med at historia har slagside. Vi veit ikkje kva tanker psykologen gjorde seg i møtet, vi veit ikkje korleis OP oppførte seg, vi veit svært lite utover OP sine påstander. Og det er eit dårleg utgangspunkt for diskusjon og kritikk av ein organisasjon.