View Single Post
Trådstarter
92
m0nte: I dag er jeg en fri mann.

AmundK: Tror ikke det. Jeg har allerede klaget til kontrollkommisjonen uten å lykkes, og jeg er glad så lenge jeg er fri.

Forbanna: Jeg kunne sitte og fortelle vitser til meg selv som var så dårlige at jeg begynte å le. En lykkelig "tulling". Samt høre musikk o.l. Nå kan jeg ikke det lengre :/.

KRS93: Tre forskjellige byer.

zer0luck: Tro det eller ei, men faren min fraskriver seg alt ansvar og stoler blindt på legene. Han mener den dag i dag at jeg var psykisk syk når jeg ble lagt inn, og sier at jeg "talte i tunger" noe som er bullshit. Moren min fant meg ikke før jeg lå bleik og pilledopa i sjukehussenga.

Knask: Hva kan jeg si? Det ble stilt mange spørsmål, først personalia, deretter livssituasjon, generell bakgrunnshistorie. Så på kryss og tvers for å utrede eventuell diagnose. Det tok maks ti minutter fra jeg kom inn på kontoret til jeg var avgårde i bilen.


Det var absolutt ingen givende opplevelse under oppholdet, verken for meg eller de andre pasientene virket det som. Mange var svært syke og kom skjeldent ut av rommet, andre hadde helt spaca flipper om gud og jesus og var mest bare irriterende. Det som var felles for alle var at de kjeda seg noe jævlig, og var medisinerte.

Livet mitt i etterkant av denne hendelsen har tatt en dramatisk nedtur.

PS: Jeg sitter stein som et julebrød og skriver så fett jeg klarer. Kan virke litt svært men jeg er trossalt "eks" jazzmusiker. Men jeg lover at alt som står her er sant.
Sist endret av E=Fb; 1. november 2011 kl. 02:03.