View Single Post
Sitat av TropicThunder Vis innlegg
jeg har aldri hørt om folk som har fått psykose av bare hasj/cannabis. detta var intressangt siden jeg har røyka i 6år og aldri fått noen form for psykose av hasj. men nå vet jeg også at det kan skje! jeg har kun fått en rekke psykoser på amfetamin. da var det mennesker ute på gata som lå døde overalt og prøvde alle mulige metoder for og stoppe meg fra og gå noe sted. var en mann som f.eks prøvde og kaste et traktordekk som dekka fortauet forran meg. så også en hel masse eksotiske dyr som ikke lever i norge. f.eks en svæær svart øgle med y delt tunge og hale som var 3m lang omtent, jeg prøvde og angripe den men den pila inn i en hekk. alle i denne "trippen" skulle ta meg! inne hos meg selv så bodde det et dyr som fantasien min klarte og finne opp i lufteluka i stua(dyret hadde slangekropp med 3 døde fuglehoder fra nymfeparakitt med vinger) hver gang jeg skulle gå inn i stua mi kom den jævla tingen ut og begynnte og fly mot meg for og ta meg! men om jeg stod på andre siden av dørtreskelen så forholdt den seg rolig. så jeg turte ikke og gå inn istua. jeg låste meg inne på badet med håndklær forran døra og satt i et hjørne i noen timer. det var det eneste stedet i leiligheten det ikke skjedde noenting. så gikk jeg opp til en kompis og han hadde en 3steiner som pynt på komoden i stua si, hodet mitt klarte og få de steinene til og bli 3 døde rotter som lå oppå hverandre. detta var også min første psykose, jeg ble helt nervevrak og så jææævlig redd fordi jeg trodde på det jeg så. etter en hel dag med psykose hadde gått, så ringte jeg en vennine og ba hun hente meg fordi jeg måtte på A - hus i akerhus. jeg satt i bilen og der satt en død mann i baksetet ved siden av meg. i hver venstresving vi tok så datt hodet hans oppå skuldern min. jeg kom fram til sykehuset og stod utenfor akkutt inngangen og røyka. så var det en mann som satt på asfalten 10m unna med en dame som lå i fanget hans. han skjærte henne opp med kniv og begynnte og spise invollene i magen hennes. han reiste seg opp og ga meg fingern mens han la hånd flata si på magen og sa: mmm, du er nestemann. så, så jeg meg til høyre, der satt det en satanist med langt svart hår og svarte klær med ryggen til meg mellom noen busker ved sykehusveggen. han skiftet kun posisjon hver gang jeg så bort og så på han igjen. når jeg ble lagt inn på psykiatrisk avd. så var det som 10.000 mauer under hunden min. jeg klarte ikke og ligge stille. jeg hoppa rundt og slo meg selv i håp om at de skulle forsvinne. samtidig var det et dyr jeg ikke er sikker på hva var verken da eller nå. så kun skyggen av den bak hylla på rommet. hver gang jeg ikke fokuserte på den så løp den fram og bet meg et eller annet sted på kroppen slik at jeg fikk fysisk vondt. detta er den værste opplevelsen i hele mitt liv. har aldri vært så redd før. jeg trodde så mye på det at det ble helt "ekte". psykosen herja i 4 dager så er en del som ikke er tatt med. men følte for og fortelle litt=)
Vis hele sitatet...
hvor lenge var du våken? faen ass jævla stressa her vert oppe 8 dager på super makka (meth) å ting begynner å bevege seg å puste å ser skygger overalt og hører stemmer som minner om gud. kan dette være sånn pyskose-?
Sist endret av 4858fkggjf; 11. mars 2010 kl. 10:07.