View Single Post
Husker tilbake for ei tid siden at jeg var innom et forum hvor de hadde et opplegg hvor du enten kunne være læremester eller lærling. Opplegget gikk ut på at de som hadde god erfaring innen et programmeringspråk og/eller programm kunne melde seg som læremester og så kunne de som ville være lærlinger, deretter ville så læremesterne lede lærlingene sine å lære dem opp, gi dem oppgaver, sende dem tutorials, forklare dem hvordan ting fungerer, gå over kodene deres og kommentere. De ville rett og slett vær lærerer deres (læremester så de kalte det på det forumet). Så i denne poste oppfordrer dere til å melde dere som læremester. Skriv litt om hva du kan lære dem opp i, for dere som vil vær lærling, send en pm til en av brukerne som har meldt seg som læremester. Men husk det er opp til læremesteren å velge om han vil ha deg, læremesteren er ikke påtvunget å velge deg, f.eks. når han først har valgt en lærling så trenger han ikke ha flere lærlinger.

Jeg melder meg selv som læremester innefor disse ommrådene:

Visual Basic (6.0 eller .net samma det)
Photoshop og After Effect
Html og webbaser programmering (php, javascript, osv)

Jeg tar toppen 2 lærlinger.

Som nevn tidligere i tråden, ta kontakt via PM om du ønsker å vær lærling.
Vill du vær læremester så skriv et innlegg her i posten, husk å skriv hva du kan lære dem om, og kanskje noe om hvor mange du har kapasitet til å lære opp. (Skriv gjerne annen informasjon om du ønsker)