View Single Post
siden begge dere som har spist de blå med spørsmålstegn på, ikke har fullført rapporten, får jeg se om det går bedre med meg. har kasta innpå 2 av de jævlene sammen med en kompis, for ca 5 min siden. skriver hvordan det gikk om noen timer.
testa de forøvrig med marquis, og det bobla og fikk en svak gråaktig farge, mulig DXM?
vel, time vill shåvv!

da har det gått 1 time og 40 min, føler meg sånn passe strange, kjenner at jeg har spist noe rart i hvertfall, ingen veldig funk ennå.. pupillene er store, og blir normale i korte perioder før de plutselig blir store igjen.. vurderer og 2 til, men venter litt, gikk på en smell med noen hvite playboy i fjor, og blei ganske satt på plass når de endelig funka etter 2 og en halv time..

kan vel med sikkerhet si at det er noe rart i dem, spist 3 nå og røyka noen jointer, og får en litt 2C-aktig følelse, men de er definitivt ikke noe å juble over.. tror nok det blir retur på disse gitt, med mindre det plutselig smeller, noe jeg tviler på at det kommer til å gjøre..
Sist endret av El MunchoGrande; 4. februar 2009 kl. 07:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.