View Single Post
Noen som har Testa Grønne jøder?
Kjøpte 3 piller igår av en kompis, Tok en, og ga en til min kompiss.
La den under tunga og lot den oppløse seg sakte men sikkert.
Smaken var helt grusom, og ikke som andre knips jeg har spist, Mer syre aktig kan jeg si - eller smaken var nesten Industriel og Sviende.

Dette fant forresten sted hos en venn, også på vei hjem, og hjemme.

Fikk vite av kompisen min etter å ha putta den i kjeften at denne helt sikkert ville få meg til å spy, ettersom han hadde tatt den i helgen med noen venner og alle spøy.
Vel, Uansett hvor kvalm jeg er når jeg tester et rusmiddel får jeg liksom ikke til å spy, Bortsett fra på Metha.
Det tok ikke lang tid før den kicka inn (15 min ca) og jeg kjente jeg ble veldig loka og ganske så rastløs men samtidig mye energi. Jeg satte meg ned i sofaen, og fikk lattis for de minste tinga, Til og med for ingenting. Følte også en liten del av Euphoria...Og at jeg plutselig ble skikkelig kald, og så skikkelig varm.
Men etter 20 min til, Begynte jeg sakte men sikkert å føle meg kvalm, Tenkte mye på hva kompisen sa om at man spyr på disse, og klarte liksom å tenke på andre ting etterhvert, og spy følelsen ble borte. Mer eller mindre kan jeg si, For den kom liksom plutselig tilbake igjen, og ble borte igjen.

Vi bestemte oss rundt kl 22:30 (1 time etter vi kom til vennen) at vi skulle dra hjemover, "M" skulle være hjemme 23:00 og det skulle jeg også. Så vi gikk.
Isen ute var sykt glatt, og tankene mine svevde som bare faen, Kunne liksom ikke konsentrere meg om en tanke om gangen, og hadde de merkligste tankene - Alt fra Løsing av problemer til hva jeg skulle si når jeg kom hjem.
Tenkte også en tanke hele tiden, Kan nesten kalle det Noia - Var sykt redd for å falle, og innbilte meg at viss jeg falt ville det påvirke meg skikkelig å kanskje fucke meg forresten av livet ettersom jeg var på X. "M" og Jeg ankom T-banen, Jeg følte meg ganske rastløs og ganske drita egentlig, Nesten også Bongfjern så jeg drakk noe vann for tenkte det kunne ha noe med det å gjøre. Og vann hjelper nesten alltid.

M tok banen, og jeg bevegde meg opp for å ta Bussen, Da bussen kom og jeg gikk inn, følte jeg alle så skikkelig rart på meg, jeg huske r også veldig godt at hjertet mitt begynte å dunke skikkelig, og jeg ble egentlig ganske redd, men var alikvel skikkelig rolig da jeg liksom så ansiktene til folk morpha seg litte gran (http://www.youtube.com/watch?v=E1W2z5MSpq0

Det er bare 2 busstopp fra hvor jeg gikk på til hvor jeg skulle gå av, Men det føltes som en halvtime ( og tar i virkligheten 2 min), Når jeg så ut av bussen klarte jeg ikke fokusere på noe, og ble nesten gal i hode og hadde skikkelig lyst til å bare skrike så høyt jeg kunne, når jeg hørte bussen kjørte.
Da jeg gikk ut av bussen skifta det fra Utrolig varmt til å bli utrolig kaldt, og jeg prøvde å gå fort, og vanligvis gjør jeg det på veien hjemover fra bussstasjonen men nå var det nesten som jeg bare kunne ta småskritt.

Jeg kommer inn døra til huset mitt, og moren min roper på meg å sier "Jeg må snakke med deg" Jeg tenkte med engang at "M"'s mor hadde ringt og sagt han var fucka og ba mamma sjekke meg, vel - det var det ikke, Jeg satte meg i sofaen og følte nesten for å legge meg ned å bare sove, men mamma så på meg, og jeg så på henne, Jeg følte hun merka noe, og jeg så ansiktet hennes morphe seg til et ugleansikt, og øynene hennes eller pupillene bli drittstore. Jeg aner ikke om det var noe jeg innbilte meg, men fy faen, det var skummelt. Etter å ha snakket med min mor hadde jeg bare lyst til å legge meg, Jeg var ikke trøtt, men orka ikke være mer fjern, for jeg var så fucka.

Jeg la meg i senga, og følte for å strekke meg.
Fy faen, det er kanskje den beste følelsen på X å strekke seg, Eller ha sex (Men gikk ikke igår, ettersom ingen jente var på besøk xD)
Jeg strakk meg kanskje i minst 15-20 min, og samtidig prøvde jeg holde øynene åpne, men var umulig, de lukka seg selv, eller så - så jeg ting med åpne øyne, som jeg ikke orka og bestemte for å lukke dem, Men alikvel med lukkede øyne, så jeg også ting.
Det var ikke så klart istarten, men etter hvert, så jeg både diskotek, Lys som blinka, Stjerneskudd, moren min, og føltes også som noen banka på døra mi, og noen snakka.
Jeg ble borte i 20 min eller noe, Total blackout, Mest sannsynlig sovna jeg, men våkna opp igjen og så fortsatt ting, I tilleg hørte jeg ting litt uklarlig, og det hørtes som Moren til M hadde kommet for å besøke oss, Jeg så på klokken, og klokka var 01:00 og tenkte meg om, Hun ville aldri kommet da, og jeg hadde rett, jeg bare innbilte meg, og var paranoid. Så ting hele tiden, strakk meg hele tiden, så sist på klokken kl 03:00, og etter det sovna jeg, og våkna opp idag.

Da jeg våkna hadde jeg sykt vondt i hue, føltes også ut som noen pressa på øyene mine, og kunne såvidt stå på et bein uten å falle (Balansen var fucka) Nå, etter å ha vært ute for frisk luft, spist en del føler jeg meg mye bedre, men ikke helt perfekt.
Hopper i dusjen nå, så får håpe det hjelper litt XD

Om noen vet hva denne knipsen innholder utifra beskrivelse, Vennligst fortell.