View Single Post
Hei! Jeg har ett spørsmål angående lagring av hasj utendørs. Jeg har bare bra erfaringer med og lagre hasj ute om sommeren. Bruker og pakke inn i 3 lag med plastposer, 2 sokker og så en rema-pose. Har hatt rev liggende i over 1uke med masse regnvær uten at reven har tatt noe skade av det i det hele tatt.

Men... Nå kommer vinteren, og det har allerede begynt og dale snø ned fra himmelen. Da tenkte jeg at det kanskje kunne bli litt problematisk og lagre rev på fjellet under en tilfeldig stein. Og lagre i sokker og plastikkposer i snøen er uaktuelt, så her må jeg være kreativ! Er det noen som kanskje har noen tips og komme med?
Har tenkt litt på og kanskje pakke hver bit i masse plast, og så legge de i en 2L isboks eller noe sånt, og så teipe over lokket godt. Kan vannet komme igjennom da og ødelegge reven?
Kuldegrader er ikke noe og bekymre seg for, har før oppvart i fryser og mine erfaringer sier at det er ufarlig for hasjen og kjøles ned, og så varmes opp. Samme effekt, like myk, likens smak og lukt. Men det passer for tiden veldig dårlig og lagre rev i fryseren hjemme. Reven trives dårlig her, og jeg trives enda dårligere med rev i hus.
Sist endret av Quetzalcoatl; 5. november 2008 kl. 21:48.