View Single Post
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Jeg har selv bodd hele livet i Oslo og hengt tilnærmet kun med utlendinger, så det er ikke noe skremselspropaganda jeg får fra nyhetene, men heller ting jeg har sett med egne øyne som gjør at jeg ville kommet meg til helvete ut av Oslo hvis jeg fikk barn for å trygge en god oppvekst.
Vis hele sitatet...
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Jeg kjenner så alt for mange som slår til tilfeldige for moro skyld og som bedriver annen trakassering til at jeg vil kalle Oslo en veldig trygg by. Jeg ikke kalle Oslo direkte utrygt heller, men det skal ikke så veldig mye til.
Vis hele sitatet...
Så det du prøver å si er at du henger med shady folk? Jeg kjenner også mange utlendinger og har bodd tilsvarende i Oslo og gjenkjenner meg ikke i det du skriver i det hele tatt. Attpåtil, klarer du å nevne MDG og Rødt ut av det blå? Var faktisk en god del flere som stemte på FRP, but thats none of my business.

Er du ikke en jævla idiot, så skjer ingen ting heller. Sånn er det over alt. Du tar jo så klart forholdsregler når du lever i en storby. Flere mennesker, flere interaksjoner, duh. Norge er relativt trygt i forhold til de fleste andre land, som flere her inne, også du, har sagt. Om du bor i Oslo, vet du selv hvor lite som skjer. Media sin jobb er å rapportere, så det er ikke rart at det popper ting opp her og der, men statistisk sett er det ikke ille i det hele tatt.

Må si jeg blir mektig provosert når du skriver at du hang med utlendinger og senere skriver at de targeter nordmenn. Holdningene dine er veldig klare.
Sist endret av Conflicted; 16. september 2017 kl. 01:29.