Tråd: Tagge t banen
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Svaret ditt ga meg plutselig en ide som kunne ha blitt brukt dersom det var jeg som bestemte over t-banen og sånne ting:

Det skal være en fast tid regelmessig (hver uke for eksempel) hvor t-banevognene står et sted tilgjengelig for taggere, og taggere skal få lov til å lage noe bra som dekker hele vognen. Kunstverket må være ferdig innen vogna skal brukes, og ingen sikkerhets-elementer eller vinduer skal påvirkes.

Neste periode (uken etterpå for eksempel) skal andre taggere få lov til å slippe til og lage noe annet. Rullere rundt på hvem som skal få tagge når.

Dette kan jo uansett sette et kunstnerisk perspektiv på t-banen, noe som burde være greit. Variasjon skader aldri. Det er alltid kjedelig når den hvite vogna kommer inn fra tunnelen.

Hmm.. Melder meg som politiker umiddelbart..
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke noe du kunne bestemt. Værken som politiker eller sjef for T-banen/Ruter/Oslo Sporveier.

Det vil overraske meg stort om ikke Porsche har lagt inn krav om at designet deres ikke skal tukles med, og at de ikke skal kjøres med grafitti/tagging på seg.