View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Hvis du vil ta psykedelika sammen med folk du samtidig vil kunne løse opp i problemene dine ville jeg heller kanskje gått for MDMA. sopp og syre kan gjøre deg ekstremt selvbevisst og jeg ble ikke overrasket over å høre at du i ettertid fikk sperrer av det.

Changa er som flere allerede har påpekt ikke noe å ta for å prate, i hvert fall på store doser som du snakker om, jeg får i det hele tatt problemer med å forstå konseptet språk når jeg blir skutt ut av kroppen min.

Alle har sitt favorittpsykedelika i terapeutisk øyemed, MDMA og ketamin har hjulpet meg langt mer enn sopp og syre foreksempel, men det kan være helt motsatt for andre. Trikset er i grunn å ikke bevisst prøve å lete etter et svar, la svaret komme av seg selv hvis du ikke legger så mye i det i forkant så pleier det å komme naturlig, samme hva du tripper på. Og hvis svaret ikke skulle dukke opp så kan det skylles mange ting, kanskje den ville vise deg noe annet akkurat da, eller så bruker du ikke de rette verktøyene. Jeg kjenner jo ikke deg så det er for meg umulig å vite, men Ayahuasca er det mange som får mye ut av hvis de sliter skikkelig, det er dog en av de tinga jeg aldri har testet selv, enda.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill! MDMA har jeg tarr flere ganger, aldri fått den effekten av det som jeg tror kan hjelpe meg nå.

Den selvbevisstheten med sopp var medregnet da vi la denne planen. Har spist sopp mange ganger før og vet at da greier jeg å gå inn i meg og sette ord på og forstå mye av det som plager meg - og greie å legge en plan for å komme meg ut av det. Det har hjulpet meg mye tidligere.

Det var her snakk om magiske trøfler. Jeg stod helt fast, og visste ikke hvordan jeg skulle gå frem for å bli kvitt det aller mørkeste av plagene mine. De jeg tok det med er mine aller beste venner, er ingen jeg stoler mer på. Greia er bare at jeg må være ekstremt påvirket for å snakke om disse plagene. Så planen var at jeg skulle ta store mengder trøfler og bli ganske på trynet, men samtidig ha evnen til å sette ord på å dele problemene mine i håp om at vi skulle løse det sammen. Vi er alle veldig pratsomme på sopp, og har kultur for å sette oss ned å løse verdensproblemer og dele dype ting (noe jeg «introduserte» de for). Problemet er bare at det er alltid jeg som lytter og gir svar til andre på psykadelika, aldri motsatt. Og nå fant jeg jo ut at jeg ikke har den evnen..

Har ingen planer om å utbrodere og diskutere plagene mine på changa. Håpet er å gå inn i meg selv og finne svar der selv.

Har som tidligere nevnt tatt ketamin én gang, uten ønsket effekt. Skal snart ta det for gang to. Er det noe du mener jeg burde gjøre/tenke på forhånd for å få en opplevelse som kan gi meg svar på det jeg ståe fast i?