View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Dine anekdotiske bevis stemmer ikke med mine.
Kjenner mange som har røyket både freebase dmt og changa i mange ganger. Ingen har blitt "rare i hode". Personlig synes jeg faren for å bæde/få panikk, er større på psykedelika som sopp og lsd.

Men,når det er sakt. er det ikke slik at du kommer til å kunne snakke med vennene dine om problemene dine når du røyker høyere doser changa.
Du kommer ikke til å kunne si noe i det heletatt. Det er sinsykt intenst og tar du nok blir du skytt ut i en annen verden og er ikke tilstede der du fysisk oppholder deg i det heletatt.

Det kan være du får noen åpenbaringer under turen som hjelper deg. Og det kan absolutt hjelpe, men det er ingen garanti for det.
Du brude lese deg godt opp før du teste dette. Da det er noe helt annent en vanlige doser sopp osv.
Virkestoffet i changa er dmt, bare med noen andre urter blanda inn.
Så du kan ta en titt på dmt tråden her på freak om du ikke har gjort det alt:

https://freak.no/forum/showthread.php?t=93632
Vis hele sitatet...
Målet er ikke å prate med vennene mine heller, det merka jeg ikke funka for meg. Målet er å prate med meg selv og finne ut av greier. Har hatt positiv effekt både av sopp og lsd, og tenker changa kan være et naturlig skritt videre. Hva tenker du?

At hen mener folk blir «rare i hodet» handler sikkert om at de har gjort omveltninger i livet sitt grunnet ting de har oppdaget ila. en sånn tur. Mine erfaringer er at slikt stort sett(!!) alltid er positivt for en selv som person, selv om det kan virke rart for andre. Ikke så enkelt for alle å forstå dette.

Takk for svar!