Tråd: ALL-IN
View Single Post
Sitat av nso Vis innlegg
Gratulerer, men du hadde flaks.
Vis hele sitatet...
Artig at samtlige adminer og andre i "crewet" på NFF har vært negative i denne tråden.

JA, jeg hadde flaks. Nei, jeg valgte ikke å gå inn med forbrukslån, det hadde gjort denne perioden langt mer stress enn det den faktisk har vært.

Hvordan det skjedde?

Jeg kjøpte LINK på 20 cent i 2017. Her var jeg 100% sikker på at det kom til å hitte minst 5 dollar i løpet av noen år. Den gikk til 20 dollar i fjor sommer. Her solgte jeg meg ut, kjøpte huset og satte resten 50/50 i BTC og Lition. Lition som jeg var nesten like sikker på som LINK. Den gikk motsatt vei, strake veien i dass. Begge objekter fikk enorme mengder oppmerksomhet og research.

Forskjellen var rett og slett intuisjon. LINK tvilte jeg aldri på, med Lition var det en ekkel følelse av at noe ikke stemte. Det viste seg å være korrekt og en rugpull.

Dette innlegget er ment for de av dere som vet hva jeg snakker om. Stol på magefølelsen deres, når noe virker rart, så er det som regel det.

Hvis dere vil ha gode steder å diskutere krypto eller få med dere trender, stikk over på /biz.

NFF forøvrig, svær skuffelse. Makan til ekkelt crew. Æsj.