Tråd: ALL-IN
View Single Post
Sitat av Wolflord Vis innlegg
Hei.

Jeg har ikke vært her på en del år nå. Under forrige bullrun vurderte jeg å gå all-in med forbrukslån og all annen kapital som var disponibel. Angret som en hund en stund senere når jeg så at tanken var rett. Ønsker ingen moralpreken eller andre advarsler, er klar over risikoen, og følelsen av å vurdere dette seriøst er til dels overveldende. Om jeg skulle ønske å samle sammen mest mulig kapital, hvordan burde det gjøres? Tenker i hovedsak forbrukslån.

Om det finnes andre alternativer til forbrukslån, vil jeg gjerne høre om det.

Sette 85% inn i krypto, og ha 15% til overs for å dekke avdrag på lånene i en 12-måneders periode.
Vis hele sitatet...
Du er en idiot. Selv om du har lest på r/wallstreetbets i 2 timer og vet hva bull og bear market er, betyr det ikke at du klarer å predikere hvordan kursen til crypto, av alle ting, vil utvikle seg. Ikke bare er det umulig å vite hvordan markedet vil endre seg, men det må øke grassalt mye for at du skal gjøre opp for det du taper i renter.

Skriver ikke dette til deg, da du nok allerede er fortapt, men til noen andre som skulle komme til å lese dette, hvis du vil kaste bort alle pengene dine kan du i hvertfall nyte det mens du gjør det.
Sist endret av Skepty; 19. juni 2019 kl. 21:17.