View Single Post
I skrivende stund så er jeg på meth-rus. Crystal Meth.
Tror at det varierer fra person til person denne virkningen, meth vs amf..
Har da "brukt" amfetamin i ett år nå - ikke sammenhengende - men av å til. Kan t.o.m si NEI til amf om jeg ikke vil ha.
Skal innrømme at jeg er glad i stoffet, men er ikke avhenging på den måten at "jeg funker ikke uten OG må ha!" Funker uten jeg og må ikke ha.
Men det er morro i sosiale sammenkomster som f.eks kortspill med vennegjengen..One word: Oppheng!

Når det kommer til meg ang forskjell på virkning, så er meth mer ...intens. Som regel klarer jeg å spise mat på amf, da jeg er opptatt av kroppen må ha næring.
jeg merker at jeg er mer "gira" og jeg føler meg helt fantastisk vill! Fikk oppheng i stad om å lese om meth å andre sine opplevelser.
jeg har vel tatt 0.05 for mye, da jeg ikke klarer ha øynene igjen.. På amf er det ingen problem for meg å sove, men på meth, når jeg lukker øynene, så vibrerer øyelokkene så mye, på den måten at de MÅ være åpne. Helt sykt.
Men det med skygger i øyekrok å slikt..det har jeg hver gang jeg speeder, å det har gått 1.5 dag.
Første gang jeg opplevde det var jeg skikkelig freak'd. Det som kalles noia?:P
Men har aldri hadd halliser, ikke engang etter 4 døgn våken på speed.. Kun at synet har vært veldig blurry, å gardinene rører seg på en måte som minner deg om en dans. Men det er pga øynene er slitne og kontrastfarger kan gjøre det med synet etter lang våking. Men halliser i den forstand at man ser noe som ikke er der, har jeg aldri opplevd.
Merker at crystal meth er en "fin ting" for mange, men jeg personlig holder meg heller til amf'en om jeg måtte velge!

Men når det kommer til amfetamin i seg selv. Det er vanskelig, på denne plassen, å få tak i REN amfetamin. Har prøvd ren, å den var intens den også - men klarte å konsentrere meg, noe jeg ikke klarer på meth.
Så når du kjøper en bag,1g, så er det litt meth oppi. Merker med en gang om det er meta-amfetamin..småkviser i spesielle partier i ansiktet. Men når det ikke er meta - så har jeg perfekt hud. Med meta - "skitten" hud.


Å til dere som er nyskjerrige på speed.. Ikke gjør det - for all del! Jeg skulle bare prøve EN gang, men den ENE gangen jeg prøvde speed, så ble jeg forelsket.
Man blir farlig FORT glad i dette - og det er jeg ett levende bevis på. Men har da for mye å miste om det kommer ut til andre enn vennegjengen dette, så der kommer viljestyrken inn. Derfor er jeg i stand til å si nei til "stripen på speilet", selv om de andre speeder. Ikke like morro, men selvfølelsen er fantastisk når du vet du kan si nei. Vær forsiktige med speed og crystal meth å alle de andre narkotiske stoffer.
Jeg kan komme med ett annet eksempel på det med viljestyrke - av erfaring:
Røykte da hasj, regelmessig. hver dag, i 1,5år. Dette er da 5-6år siden, å jeg sier ENDA nei til hasj. Er veldig stolt over det siden jeg var så glad i røyken!

Å det skal også være sagt at dette er min siste helg på rus, utenom nikotin og alkohol. Har tatt tak i meg selv, å stopper før det er for sent. Jeg har bestemt meg at jeg skal nyktre meg opp, slik som en av mine beste kompiser - som var rusmisbruker i 11år, å har lovt han å ikke røre mer pga opplevelser i siste tid. Å om en av oss sprekker, så må vi være ærlige å si ifra om det.
Å pga jeg skal nyktre meg opp, å bli ferdig med dette, så skal jeg flytte hjem til familien, der jeg vet at jeg ikke tørr å røre noe pga stor respekt!
Har "venner" som har brukt dette LENGE, som setter skudd, å jeg skal ikke ende opp som dem. Har hadd samtaler med dem om livet, å det livet ønsker jeg ikke min værste fiende. Så vær VELDIG forsiktig, å vær bevisst på hva du gir deg ut på om du, mot all formodning, skulle ende opp som meg!

Vær sterk!

MVH
-meg