View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Sivilisasjonen kan ende på flere måter, mange tenker en sivilisasjonkollaps er atom, meteoritt eller noe slikt. Men jeg tror at vi er nært en kollaps! En annen type kollaps, der myndigheter kontrollere alle til slaver og sauer. Det begynner med fjerne fysiske penger KYC på crypto kjøp, skremmsel som feks covid.

Når jeg var i 30 årene turte jeg å si mine meninger om innvandrere eller mine syn på div. Nå tørr jeg faen ikke si ordet innvandrere fordi jeg blir hatet.

Den form for kollaps tror jeg på, det er en grunn ar Andrew Tate eller hva han heter blir utestengt overalt, myndigheter over hele verden frykter han. Fordi han snakker sannheten å kan ikke stoppes.
Vis hele sitatet...
Nei kjære venn. Du er et offer for typisk Facebook propaganda og mangel på kildekritikk. Når jeg var liten så ble utrykket "Du må ikke tro alt som finnes på internett" ofte brukt, det begrepet ser ut til å ha blitt totalt ignorert av en god del folk fra den samme generasjonen som brukte utrykket mest: For nå er plutselig staten og offisielle kanaler "tvilsomme", men hva som tilfeldigvis dukker opp i Facebook-feeden din er plutselig fakta. Og jeg lurer oppriktig på hvorfor?

For vi vet at russiske bot nettverk hauser opp antivaksinedebatten, og det er satans sørgelig at dette disinformasjonsangrepet var såpass effektivt.

Så, forklar meg hvorfor du ikke er kildekritisk, og tror på slikt konspiratorisk propaganda?

Men, fortell meg gjerne hva denne "sannheten" mysogonistisk drittsekk som Andrew Tate fremmer, for så langt jeg har sett så promoterer fyren bare egoistisk usmakelig oppførsel og kvinnehat. At noen som helst tar denne klovnen seriøst er for meg helt uforståelig: Han er den typiske drittsekken (som man mistenker MÅ ha en veldig liten pikk for å oppføre seg så kukete) på utestedet som kvinnfolka helst ikke vil ha noe med å gjøre. Fyren er en realitydeltaker og lurer folk inn i pyramidespill/MLM kontrakter, jo fortere han glemmes, jo bedre.