View Single Post
Sitat av Kanoner
1. Er hun utro en gang, så er det hennes problem. Er hun flere enn en gang så blir det ditt problem.
2. Man banker ikke den hun er utro med, da han forsåvidt ikke har noe med dette å gjøre (Nei faktisk ikke).
3. Man banker ikke henne heller, siden man ikke skal banke kvinner.

Man snakker sammen som nevnt over. Personlig ville jeg sett det litt an. Hvis forholdet var bra, så villeg tilgitt henne (men aldri glemt), hadde det vært bajseforhold, så hadde jeg bare pakket og dratt uten å si et ord. Så kunne hun sittet der med skylden.
Vis hele sitatet...
1. Skjønner ikke konklusjonen din om at det blir ditt problem hvis ho er utro flere ganger. 1 gang er 1 gang for mye, og hvem sitt problem det er er vel uvesentlig siden det angår begge to i et forhold.

2. Du sier han ikke har noe med det å gjøre. Vel, han knuller jo dama di. Og da er det jævlig vanskelig/umulig å tenke "Jøss. Knuller du kona mi? Det var ikke snilt gjort, men ta på deg klærne igjen og ikke glem sokkene. Skal bare snakke litt med fruen"
Den fremmede entrer grenser som bare DU har tilgang til. Å tenke "aiai er ikke hans skyld" er mer ufornuftig enn å la følelsene ta kontroll for ikke å glemme instinktet. Hvorfor skal det være fornuftig å stenge inne følelsene i en slik situasjon?
Jeg veit ærlig talt ikke hva jeg ville gjort, men det ville ikke lignet et vanlig te-selskap med fryd og gammen og "fornuftig" tankegang. Jeg ville latt instinktet spille inn å la dyret inni meg ta overhånd med brøl og gloser fra en annen verden. Tror kanskje jeg ville tydd til håndgemeng, men aldri tatt livet av typen.

3. Nei man slår ikke damer. Selv om det er ho som har skylda, så ville følelsene for ho vært for sterke til at jeg kunne såret henne på den måten.