View Single Post
Hadde du sent den videoen til meg, ville jeg lagt den ut på YouTube.

For meg virker det som om det er ganske vanlig blant guttevalper og andre machomenn at de skal slå, eller må slå, det er ikke bare ukontrollert sinne i situasjonen vi snakker om her. Av diskusjonen ser vi jo også at det er forskjellige holdninger ute og går mht hvor legitimt det er, noen synes det er helt ok å slå andre som ligger med dama di, selv om det er en liten Woody Allen stilk, som ikke engang visste at hun var i et forhold.

Jeg klarer liksom ikke helt å like dette mannlige idealet om at en må banke andre gutter som gjør noe galt, men en skal holde seg unna jenter. Det er så jævla ordinært og gjennomsnittlig hjernedødt. Det har kanskje også litt med sårbarhet å gjøre, men er dette noe som skyldes måten vi er skrudd sammen på, eller er det bare denne jævla machokulturen som gjør det? Jeg må f.eks ikke skyte kompisen min om han ler og kaller meg morrapuler, men i enkelte drabantbyområder er jo det å skrive under på masseslagsmål. Jeg lurer på om ikke dette er litt av det samme.

Jeg liker best meitemarkens forslag og Carrier Returns story. Jeg satt og tenkte i de samme baner sjælv, men jeg er litt usikker på om jeg ville klart å være så behersket.
Sist endret av kardemommeby; 24. mai 2007 kl. 16:44.