View Single Post
Vi har blant annet sånne drittunger her ute og, overvektige, late og frekke i kjeften. Når de stumper eller dulter borti noe er det grin med en gang. Irriterendes,jeg tror den neste generasjonen har en mørk framtid.

Ble dette litt offtopic?

Har googlet litt og fant dette, dere trenger ikke være enig med meg..

Curtis Cost in his book, Vaccines Are Dangerous states, The medical notion that administered vaccines make antibodies that prevent the specific disease for which it is administered is untrue in practice. This practice is a carry over from the dark ages. Many medical practitioners do not vaccinate their own families. They know that the substances used in vaccine preparations are highly toxic as indicated by the numerous adverse effects they cause.


Although thousands of parents have described injuries to their children with suspected link to shots, the research community maintains there is no scientific merit to the claims. According to a publication by Aimee Howd, When Vaccines Do Harm to Kids, “ rates of autism have skyrocketed,...an average of 13,000 reports of neurological and autoimmune trama following on the heels of vaccination, especially the Hepatitis B inoculation, have been filed annually since 1990 with the Vaccine Adverse Event Reporting System... Since the 1930s when children often receive just one vaccination, many immunizations have contained a 49.6 percent mercury preservative called thimerosal...Oral Polio vaccines contain live viruses that can cause polio and are being replaced with a killed virus version...The MMR vaccine has been a suspected cause of autism for more than a decade...


Alan Cantwell, Jr., M.D. published, Are Vaccines Causing More Disease Than They Are Curing? He states that, Barbara Loe Fisher, President of the National Vaccine Information Center claims vaccines are responsible for the increasing numbers of children and adults who suffer from immune system and neurologic disorders, hyperactivity, learning disabilities, asthma, chronic fatigue syndrome, lupus, rheumatoid arthritis, multiple sclerosis, and seizure disorders.

Vil bare vite at det er noen som ikke følger vinden,og vaksinerer seg. Kanskje jeg er veldig imot det fordi jeg holdt på å dævve som liten når jeg ble vaksinert.

Feberen er der for at kjemiske reaksjoner skal gå fortere, sånn at kroppen får drept bakteriene fortere.
Vis hele sitatet...
Ja, kroppen tar knekken på sykdommen med feber. Det sier seg selv at febernedsettende ødelegger prosessen kroppen skal igjennom. Dette er jo selvølgelig ikke utelukket i ekstreme tilfeller.

Har en kompis som har en mor som er apotek dame... Han sitter jo nærmest og knasker frokost av piller når han blir syk osv. Så han blir forferdelig ofte syk og.. Om det er pillene eller ikke, det vet jeg ikke, men har min mistanke.
Sist endret av Bagster; 7. september 2004 kl. 17:22.