View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Blir du tiltrekt av noen spesielle typer gutter da kanskje? Jeg tror det er svært uvanlig å ruse seg før en date.
Vis hele sitatet...
Nei? Ingen av de jeg har vært på date med har vært rusa på daten utenom alkohol og kanskje en jay men til og med det blir liksom rødt flagg når man ikke er tenåring mer og skal skape noe seriøst. Jeg sa hvis de hadde gjort det hadde jeg mista respekten for å gjøre det tyder på at man enten er emotionally unavailable og flykter fra noe som for eksempel angst eller at de har respekt for daten å begge deler gjør en uaktuell å date videre vil alle jenter være enig i. Men det er utrolig mange i byen min som har rusproblemer eller driver såkalt selvmedisinering eller bare partydrugs men har triste eller fucka liv pga det som de kanskje ikke ser selv engang! Hvis venne- og bekjentskapskretsen min har typisk freak.no folk som streifer gjennom iblandt så er det mer normalt enn unormalt for personer i byen min og jeg heller henger i park eller på bar enn på et fancy utested med kaxer så betyr ikke det at jeg tiltrekkes de som tilfeldigvis er i samme kretser. Hvorfor skal du gjøre det til å handle om meg når tråden handler om menn som bruker rus som løsningen på alt og ødelegger for eget datingliv? Det skal du ikke laste på meg for det er bare dem selvs skyld. Vanskelig å svelge det jeg skrev så du måtte prøve å gjøre meg til problemet og dikte opp hvem jeg tiltrekkes når problemet er menn som ruser seg men prøver å få seg dame og ikke skjønner problemet selv? Jeg tiltrekkes ikke disse mennene og skrev akuratt at ingen iaf få vil date dem eller syns de holder som kjæresteemner Det er nettopp derfor jeg sier at det fins så mange som egentlig sikkert kunne vært allrighte menn og kjæresteemner men de saboterer for seg selv fordi de ruser seg! Typene jeg ikke går på date med men bekjentzoner lenge lenge før og syns synd på hver gang jeg tilfeldigvis ser de fucka på puben, eller i parken. Kompisers kompiser, bekjente, randoms som henger der jeg henger, menn som prøver å sjekke meg opp på hiphopkonsert og som man har kule samtaler med men som er helt på trynet også driver de å syns synd på seg selv for at de ikke har dame hallo hvor er selvinnsikten?
Å tipse en gutt på 20 om å ruse seg fordi han er nervøs før en date er ikke oppskrift på en god date.