View Single Post
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av nso Vis innlegg
Vær snill å ikke sette igang en flame-war. Det enkleste er å la dem ha sine egne holdninger og meninger der borte og så har vi våre i fred her. Oppsummert: hvorfor bry seg?
Vis hele sitatet...
Dette er den holdningen jeg har til f.eks nettforumer jeg ikke frekventerer, som eksempelvis Diskusjon.no.

Eneste tingen fra diskusjon.no jeg bet meg noenlunde merke i er at jeg kjenner jeg blir smått irritert når folk mener at "mEn FrEaKfOrUm Er BaRe RuSmIdLer" og alt det der, spesielt siden jeg selv ikke er nevneverdig innom disse underforumene. Faktum er at det finnes et sinnsykt bredt spekter av ting og tang som blir diskutert her inne, og det er en av de fine tingene med dette forumet. Det jeg liker best med denne gjengen misfits, nerder og alt imellom er at man finner gode diskusjoner innenfor de fleste felt, og at det sjeldent (I alle fall som jeg ser) forekommer personangrep eller usakligheter uten at det blir ryddet opp i.

Argumentet med at mods er maktsyke og ikke tåler kritikk og lignende er jo også sånn sett litt på trynet, for det hører man om alle fora der ting blir diskutert. Det går ikke mange dagene mellom gangene jeg leser om maktsyke mods på Reddit som vil ta over verden, ei heller andre nettforumer, for eksempel.

Alt i alt, så liker jeg Freakforum fordi jeg finner mye jeg synes er interessant, og jeg ofrer ikke steder jeg ikke frekventerer noen kalorier, for det hadde bare vært bortkastet energi.

EDIT: Forumer er litt som fotballag: "Mitt er bedre enn ditt fordi x = y" og så videre, eller f.eks hvordan Playstation er bedre enn Xbox og vice versa. Man kommer ikke langt med sammenligninger etter min erfaring.
Sist endret av Deadlock Radium; 27. juni 2021 kl. 01:13.