View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
De som ikke forstår dette skillet mellom oppførsel og innhold blir gjerne sparka ut herfra, for vi gidder ikke å diskutere med folk som ikke diskuterer.
Vis hele sitatet...
«Jaha??????!!!!! Såååå tøff du er da???? Tror du at du er noe du eller? Kompisen min er tøffere enn deg, og toget.»

->

Det er nøyaktig den slags oppførsel man blir sparket ut for, og som jeg synes at administrasjonen i Freakforum gjør rett i å håndheve. Se på kvinneguiden for eksempel, der er det absolutt ikke moderering av like høy kvalitet som her på Freakforum, det er umulig å få plukke opp hva som er relevant å lese, og hva som bare er skrevet i ren frustrasjon eller som forsøk på hersketeknikk. Det er rett og slett umulig å lese på det forumet!

Jeg har ingen formening om hvor godt Diskusjon moderer forumet sitt, jeg gidder ikke engang sjekke linken som trådstarter har lagt ut, mest pga. themet de bruker, det er så slitsomt for øynene mine, men jeg tipper det er lett å være tøffere enn toget der.

Nei sorry, stikker og tenner meg en joint jeg, så tøff som jeg er. Jeg driter i hva Diskusjon har å si om oss, og det burde dere andre også gjøre. Det er ikke noe vi er nødt til å underkaste oss i det hele tatt.

#enjointforfreakforum
Sist endret av Tysteren; 26. juni 2021 kl. 12:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.