View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei. Poenget er at samfunnet har eit rammeverk som hindrer at takstein dett av bygninger dagleg - og samfunnet har eit rammeverk for godkjenning av vaksiner.

Nei, det var jo ikkje det eg skreiv. Det eg skreiv er at vi kan anta ein del om langtidsvirkninger basert på erfaringer.

Du bommer på poenget mitt. Og eg hadde ikkje hatt noko imot genmodifiserte tomater - eg forstår nok til å vite at det er rimeleg irrelevant kva gener som er i det eg et, og korleis dei havna der. Enkelte fenotyper vil så klart vere mindre trivelige, men det har ingenting med om den er genmanipulert eller ikkje.

Nei, eg påpeikar at argumentasjonen din er basert på dine misforståelser om tinga sin tilstand. Det gjer at konklusjonen din og vert sterkt mangelfull.
Vis hele sitatet...
Argumentasjonen din er likevel ikke backet av en eneste kilde, noen som helst data eller referanse. Det er ganske enkelt synsing, på lik linje med alle andre som har svart her. Rammene gitt for utvikling av en vaksine er som nevnt over en testperiode på 10-15 år, takstein i hodet kan ikke sammenlignes med fremmedlegemer som sprøytes inn i blodomløpet. Har heller ingen konklusjon her, som også er nevnt over men her diskuteres det spekulativt.
Sist endret av Jokke; 22. oktober 2020 kl. 19:18.