View Single Post
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Så det jeg lurer på er om du også har denne funken?
Er det slik at visst du røyker med andre så kan du få latterkrampe til magen knekker seg, men visst du røyker samme mengden/eller mer alene så blir du bare "chill-fjern" (?) om jeg kan si det slik

Har tenkt på dette lenge, men ikke fått hørt med noen om det før nå! Så håper jeg du skjønner hva jeg mener hehe
Vis hele sitatet...
Toleranse er stikkordet . Ro ned med røyken et par dager, så skal du se det kicker bedre etter en liten nedtrapping/pause.

Eventuelt bør dere vurdere å spise cannabisen istedenfor, ihvertfall bare for variasjonens skyld. Mener at rusen er bedre også jeg da, men ikke alle liker det (aner ikke hvorfor). Noen er vel avhengige av nikotinkicket samtidig, tenker jeg

Jeg har selv vært så innrøyka at en spliff ikke gjør annet enn å løfte meg opp på "normalt nivå", mens det å spise cannabis er noe helt annet. Opplever det som en mye mer euforisk og behagelig tilstand. Merker at det ikke er så jævlig hardt på kroppen (lunger, puste inn røyk = blæ, man blir sliten, trøtt og får fortere angst/ubehag)
Verdt å prøve