View Single Post
Sitat av Fleinheim Vis innlegg
365/12år+ her
De siste årene så har livet mitt blomstret, og jeg må si at jeg har vanskelig for å kjenne meg igjen i mye av det som skrives her. Jeg tror variasjonen er stor fra person til person. Har det fint og tenker egentlig ikke på det. Jeg er i grunn mer bekymret over snus- og kaffeforbuket mitt.
Vis hele sitatet...
Jeg må bare spørre nå som jeg har deg her. Ser du har røyket så og si hver dag i 12 år, og det er jo litt. Selv har jeg bare holdt på noen få år, men må spørre deg som er dreven.

Jeg kan sitte og røyke fra morgen til kveld uten og bli "fjern". Jeg blir selvfølgelig fjern, men ikke nødvendigvis noe som gjør at det er merkbart. Jeg kan også komme hjem fra jobb og fyre meg opp en 5-6 jonaser utover kvelden og holder meg da fjern og fin sammen med dama. Vi får ikke de lættisene lenger, det er vi over.

Så til spørsmålet;
Men noen ganger når jeg røyker meg fjern med dama, mens det er andre til steder så kan jeg bli skikkelig godfjern og nesten miste pusten av latter.
Så det jeg lurer på er om du også har denne funken?
Er det slik at visst du røyker med andre så kan du få latterkrampe til magen knekker seg, men visst du røyker samme mengden/eller mer alene så blir du bare "chill-fjern" (?) om jeg kan si det slik

Har tenkt på dette lenge, men ikke fått hørt med noen om det før nå! Så håper jeg du skjønner hva jeg mener hehe


Edit;
Har selv røyket 24/7 en stund
Sist endret av MasterOfNone; 27. september 2016 kl. 17:34.