View Single Post
Hei, forige helg var jeg på fest hos en venn, det kom ikke så mange folk siden moren hans ble sur sist han hadde fest da det kom MASSE folk. denne gangen var det ca 25-30 folk der og vi hadde det gøy:P (bare 2 spydde) dagen etter så vi at det var svi merker i borde og gulvet etter vannpipa. gulvet hadde en liten brun flekk på seg mens borde hadde masse.
noen dager etter på får jeg vite at moren vil ha ertstaning for det som ble ødelagt. hun hadde ringt 2 av mine venner og sakt at hun vil snakke med de 2 og deres foreldre. da de snakket med hun sa hun at hun hadde hat en håndtverker får så se på gulvet. han hadde da sakt at det ville koste 3-5 tusen for å reparere gulvet. det er vel en grei pris tenker jeg og tenker hun legger på 1-2 tusen for borde som MAX kan koste 1000kr på ikea. men da får jeg vite at hun vil ha 10 000 for skadene..
dette synes jeg og mange av de som var der at er veldig mye for noe som ikke kåster mer en ca 6000. dvs ca 200kr per pers hvis alle betaler.
han som hadde med seg pipa ble kalt ''rotten'' av moren dette synes jeg var drøyt.

hva synes dere? hun truer med å ringe til alle som ikke betaler...

jeg kommer til å betale men ikke mer en 250kr hvis hun absolut krever så mye...
noen vet ca hvor mye det koster å fjærne brennmerker i gulvet? er det mulig å gjøre selv..?