View Single Post
Sitat av JatterMed Vis innlegg
Du har helt klart missforstått grovt her.
Prøver ikke å rettferdiggjøre eller bortforklare noe som helst, ikke nevner jeg noe om mitt eller andres kjønnsorgan, noe om at jeg er eller ikke er forplantningsdyktig og jeg nevner heller ikke ett eneste ord om at jeg har barn, noe jeg ikke har.
Lov å være trøtt om morran altså, men våkne før du svarer så du ikke missforstår så ekstremt?
Vis hele sitatet...
Sorry, ja misforsto slutten der etter å ha prøvd å fordøye resten av innlegget.

Det jeg prøver å få frem, det er at det er ikke mine foreldres økonomi, ustabilitet eller lignende som førte til mobbing og problemer senere i livet, det var en helt annen type mobbing som gjorde det, en som ikke har noe som helst med hva mine foreldre tjener, hvordan de har det, deres stabilitet eller lignende.
Alt må på død og liv være stabilt og man skal ha 100% ting i orden før man i det hele tatt tenker tanken på å få barn ifølge mange her, jeg mener derimot det er feil. Spesielt siden de aller fleste som får barn er de som ikke har ting i orden.
Vis hele sitatet...
De fleste har kanskje ikke alt på stell i det øyeblikket de blir gravide men har gjerne forutsetningene for at om valget taes for å beholde barnet så kan man utrette mye på 9 måneder. Og da særlig hvis man er 2. TS har ikke disse forutsetningene til å utføre det som måtte vært mirakler på kort tid. Det økonomiske her er en ting, det andre er den mentale helsen hvor hun venter på behandling. Som kjent er det ingen quick fix i psykiatrien så at dette er noe barnet må vokse opp med når vi VET at den første tiden i barnets liv er den tiden man blir preget av mor og lærer seg viktige ting som følelser er på ingen måte bra. Det er faktisk ganske alvorlig.