View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca 2 uker siden jeg stoppet. Det er fortsatt ikke noe sug etter å røyke, noe jeg trudde ville dukke opp.

Humøret er egentlig stabilt godt, men kan bli noe lettere irritert av enkelte ting. Ikke noe verre enn at jeg klarer å ta meg sammen. Spesielt nå som jeg vet hvorfor jeg er litt lettere irritabel av ting som ikke normalt irriterer meg.

Energien på jobb er også mye mer stabil utover arbeidsdagen og ukene som har vært. Føler jeg bidrar enda mer og det får jeg også kommentarer på. Jeg begynte i ny jobb, samme firma (en annen avdeling), to dager før jeg sluttet å røyke. På veldig kort tid er det blitt snakk om at jeg kanskje skal få en lederstilling og mye mer ansvar. Det er jo ren motivasjon i seg selv.

Har også kommet et steg nærmere en ny jobb i er totalt fremmed marked for meg. Venter på telefon med tid for siste intervju som vil være avgjørende for en veldig god og lovende karriere i et helt nytt fagfelt.

Ellers er det en del ting å se frem til, som to nye babyer i familien, konserter, reise og andre ting jeg gleder meg mye til. Jeg spiser sunnere og ser at munchies-fettet forsvinner litt etter litt. Det gjør meg også klar for å trene igjen, noe som har vært satt på vent pga tåka.

Fortsatt litt små-angst om morgenen og en sjelden gang når jeg skal sove. Jeg er normalt en streng, til tider stygg, person med meg selv, men har begynt å arrestere meg i de negative tankene. Det har gitt meg økt selvtillit og ført frem en tanke om å ta mer vare på meg selv.

Ha en fin dag og en god helg når den kommer.