View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skal slutte nå etter nesten 10 år med periodisk røyking.

Før kunne jeg gjerne gå flere dager, uker og måneder uten å engang tenke på hasj, mens nå så mekker jeg 0.5-0.8 per joint og må rulle en ny straks den er oppbrent. Man kan jo si at forbruket har eskalert de siste årene, og dagene uten hasj blir lengre fra hverandre.

Jeg har serriøst røyka opp mer enn to hele plater bare i år, og i dag skal jeg hente mer (ikke til meg selv). Problemet mitt er at jeg har altfor stor tilgang på "gratis" hasj, siden jeg har opparbeidet meg et nettverk hvor jeg er dealeren. Kjøper alltid dobbelt opp, forså og selge halvparten slik at jeg kan kjøpe mer.
Vis hele sitatet...

Den er tøff. Har en kompis som valgte å reise 4-5 måneder og når han kom hjem så sa han at han ikke hadde kontaktene lenger. Jeg vet det er BS, men har på ingen måte noe lyst til å få han tilbake til den hverdagen.


Ny dag nye muligheter.

Ingen angst i går eller i natt. Sov utrolig godt. Fri i dag og dagen går med på å vaske, rydde og gjøre ærender. Lysten på rus er lik null, så det biten skal gå veldig fint.

Ellers ser det ut som at jeg kan få meg ny jobb snart. 8-16 man-fre. Hadde vært veldig deilig med faste rutiner og ikke måtte jobbe alle mulige tider i løpet av døgnet 365 dager i året (selvfølgelig med fridager her og der). Kommer også til å gå opp ca 350.000 i lønn, uten at jeg må slite ihjel kroppen fysisk. De pengene skal brukes til å betale ned gjeld og på å spares. Mye større muligheter videre i fremtiden der også, kontra der jeg er i dag.

Igjen så ser jeg hvor mye større innsats jeg gjør i mitt eget liv når jeg er rusfri. Derfor blir det å være det heretter. Allerede fått kommentarer fra familie og kolleger at jeg har plutselig fått mer energi og et større fokus. Hadde de bare visst hvorfor

Kos dere i sola