View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Etter å ha jobbet og bodd i Kambo og Otres i 6 sesonger så har jeg aldri sett / hørt om folk som har dødd av heroin overdoser fordi de trodde at de de snortet var kokain.
Dette er en 'urban myth' som Lonely Planet i sin tid hadde i boka si for 10 år siden. Bare tull og tøys.!

For det første, kokain er uhyre skjeldent og koster skjorta der, jeg har aldri sett det, hvis du kikker på et verdenskart eller en globus så skjønner du hvorfor.
Videre så er Kambodsja ice/speed heaven, jo så klart finnes det heroin der men det er ikke utbredt. Røyke opium ja, men det ser man ikke så ofte.

Det folk (turister) dør av der nede er mopedkjøring i fylla, drukning, selvmord, og overdoser.
Et typisk overdose dødsfall skjer som regel at folk kjøper medisiner, kombinerer det alkohol og sovner i sitt egent spy m ufrie luftveier.
Eller de kjøper RC's eller lsd, overdoserer og 'klikker', går rundt et par dager uten å spise eller drikke og dør av utmattelse.
Hver sesong må vi fange inn sånne med makt,, er vi (de) heldige så har dem familie som kan komme og hente dem hjem.

Jeg tror det er mer 'jævelskap' i Magaluf, eller Oslo.

Greia med Kambodsja er at når det kommer til droger så er det frihet under ansvar.
Kan du ikke takle det, ikke kom hit.