View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Enveis billett til Phnom Penh koster 4-5 lapper med Emirates (gratis mat og pils..), flybytte i Dubai men det er helt greit å strekke på beina og ta seg en røyk.

Jeg pleier å jobbe der hver vinter (Otres), og har vel et budsjett på ca 30 tusen i 6 mndt.
Mange guesthouses og barer pleier å ansette 'frivillige', dvs du får et sted å sove, to måltider om dagen, fri bar, men ikke betalt.
De fleste bartendere selger weed og på den måten kan man tjene 5-50 dollar om dagen, som rekker fint til lommepenger.

Det går helt fint å drikke og røyke bønne på jobb, det forventes nesten, så lenge det ikke går ut over arbeidsinnsatsen, heh......
Hvis du er glad i dyr er det et pluss, de fleste har katter og bikkjer, som pestcontrol & alarm
et sted hadde vi en kanin (Humbaba) som bodde i en kurv over bardisken, eller han løp fritt rundt på den og stjal weed fra gjestene eller dreit på maten dems.
Aprops kanin dritt, en kollega greide en gang å selge en kule dritt til en drita gjest, sa det var 'sorting' hasj..heh
Humbaba var en legende (m egen facebok konto) helt til han ble spist av en av bikkjene våre.

Noe av det rareste jeg har opplevd var for noen år siden. Hver lordag er det party på Otres marked i villagen, ved en tillfeldighet så satt jeg ved siden av en gjeng spanere fra 'anti drug police', kom etterhvert i snakk med dem og de var mer hypp på å feste enn å spane.
Spanderte en del runder på dem og vi ble ganske dus.
Noen uker etter, på samme sted/fest så møter jeg to av spanerne som da var på jobb. Henter øl til oss og vi skåler, da tar han ene politimannen opp en perfekt rulla joint og gir til meg. Lettere perpleks spør jeg hva jeg skal med den? Får til svar at jeg må røyke den fordi den er til meg..
Var litt usikker om det var en scam og at jeg skulle bli arrestert, men pytt pytt, jeg fyrte opp og ingenting skjedde, bortsett fra at jeg ble kveldens helt hos kompis gjengen.

Anbefaler alle på det sterkeste å komme og besøke oss her på Otres, men ikke glem reiseforsikring og vaksiner. Kambodsja er tross alt et tredje verden land, og sikkerhets nett som vi tar for gitt her hjemme eksisterer ikke der.

Slenger med en video fra det 'beryktede rave partyet i jungelen' Kerkuffle, tror de starter opp i jula. Hver torsdag fra kl 2200 til 10.00

https://www.youtube.com/watch?v=iaQnwy7Laa8
og Otres village:
https://www.youtube.com/watch?v=Mrl6TTXXqzc