View Single Post
Sitat av danielsk Vis innlegg
Jeg satte inn annonse på finn og i lokalavis. Hadde sånn smått begynt å jobbe på et basic cms, med fokus på brukervennlighet. Ville lage dette både for læring og for å ha noe å vise til etter endt utdanning. Fikk flere henvendelser, men noen hadde urealistiske krav til funksjonalitet innenfor prisen de var villig til å betale. Endte opp med to prosjekter til 8.000 kroner hver, som skulle bruke CMS-løsningen og ha en fullstendig front-end. Baserte front-end på premium templates som ble heftig modifisert etter kundens behov. Skrev ferdig CMSet og launchet begge to på litt over en mnd. Hadde jeg regnet arbeidstimer hadde jeg nok kommet forholdsvis dårlig utav det, men jeg var student og 16.000 kroner var mye penger totalt sett. I tillegg var det god læring og nyttig å ha å vise til når jeg skulle søke jobb.
Vis hele sitatet...
Konfigurerte du template til å fungere med ditt egne CMS eller gikk du for Wordpress?
Lurer veldig på hvilke løsninger folk flest ønsker, da Wordpress, for mange overraskende nok kan være for mye å lære.