View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Politiet bruker hurtigtester som fungerer på samme måte som denne. Du vil da kunne være relativt trygg på at du ikke tester positivt hos dem.

Jeg har null kunnskap om forsvaret.

Legen kan bruke en annen test, hvor urinen blir sendt til et laboratorium for analyse, hvor de kan finne små rester av cannabis. Derfor vil du kunne teste positivt her i lengre tid enn med hurtigtesten du har brukt.

Hvor lenge siden er det du har røyket cannabis?

EDIT: Du skal testes om tre uker. Det kan gå bra, men jeg anbefaler deg å vanne ut prøvene så mye du kan, hver gang.



Bekrefter dette, jeg har testet positivt 5 måneder etter (langvarig og tungt) inntak, og da hadde jeg flere negative i mellom, som i at resultatet var avhengig av hvor tynn urinen var (morgenurin f.eks.) og hvor mye THC det var igjen i fettet som ble oppløst.
Vis hele sitatet...
Jeg røykte sist cannabis 25/06, og det var ca 0.2 gram jeg fikk i meg. Før dette var sist gang i tidlig Mars, og dette var ca et bruk av 5 gram fordelt ut over februar-mars. Utenom dette har jeg holdt meg unna stoffet.
Kan legge til at jeg er i god form, trener ofte, og spister lite. Har i tillegg testet morgen-urinen min, som ga samme resultat som nevnt. Har svært lite fett på kroppen.