View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det ja da lurer på, er i hva slags grad disse er sammenlignbare med de som f.eks politet, forsvaret eller leger bruker for å sjekke etter hasj?

Er jeg safe med dette? Har tatt 3 tester med samme resultat for å være sikker. Er 3 uker til jeg vil bli testet.
Er jeg innenfor, eller vil disse instutisjonenes tester klare å oppdage noe?
Vis hele sitatet...
Politiet bruker hurtigtester som fungerer på samme måte som denne. Du vil da kunne være relativt trygg på at du ikke tester positivt hos dem.

Jeg har null kunnskap om forsvaret.

Legen kan bruke en annen test, hvor urinen blir sendt til et laboratorium for analyse, hvor de kan finne små rester av cannabis. Derfor vil du kunne teste positivt her i lengre tid enn med hurtigtesten du har brukt.

Hvor lenge siden er det du har røyket cannabis?

EDIT: Du skal testes om tre uker. Det kan gå bra, men jeg anbefaler deg å vanne ut prøvene så mye du kan, hver gang.

Sitat av Not Normal Vis innlegg
Jeg tar tester hos LAR som blir sendt til laboratorier i Trondheim, og der kan det synes opptil rundt 3 måneder (avhengig av hvor mye du røyker så klart) da THC setter seg i fettvevet. Får opp noen desimaler når jeg har sett på tidligere positive prøver, så om du skal forsøke å lure deg unna relativt nylig røyking så er nok det vanskelig. (Hvis ovennevnte bruker de samme laboratoriene, da.)
Vis hele sitatet...
Bekrefter dette, jeg har testet positivt 5 måneder etter (langvarig og tungt) inntak, og da hadde jeg flere negative i mellom, som i at resultatet var avhengig av hvor tynn urinen var (morgenurin f.eks.) og hvor mye THC det var igjen i fettet som ble oppløst.
Sist endret av Tysteren; 6. juli 2021 kl. 16:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.