View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Helt ærlig, så tror jeg ikke det er noe du får gjort, bortsett fra å være en tilskuer til tog avsporing i sakte film. Det er akkurat det som er så jævlig med å kjenne noen som er på vei ned i dragsuget.

Hvis dealeren går med på å slutte og selge til denne personen blir han nok ganske desperat, og finner på noe dumt hvis han ikke finner noen andre. Da kan du komme i faresonen hvis han finner ut at det er pga deg, og det kan bli temmelig stygt. Jeg ville droppet å prate med dealeren. Avhengighet kan få folk som tidligere var en engel til å gjøre umenneskelige ting.

For deg så tror jeg en pause ifra denne personen er det beste. Ikke ødelegg deg selv for og prøve å redde noen som ikke vil reddes. Jeg vet at det er tungt, men jeg tror oppriktig det er best for begge parter på dette tidspunktet.

Sånn som han kjører på og gir fullstendig faen i dine følelser og meninger og i TILLEGG prøver å legge skylda for det han driver med over på deg? Det er nok til å få enhver person til å gå av skaftet. Værsåsnill å ta vare på deg selv!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svaret, og ja det skal jeg virkelig sørge for nå. Desto flere svar jeg fikk og jo mer jeg leste og skrev desto mer innser jeg hvor fucka hele greia her er. Så tusen takk for alle bidrag og all støtte, det er noe av det beste med freak, reale mennesker som faktisk ønsker å bidra.