View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har kuttet ham ut nylig, hvordan gjorde du det? Er det absolutt null kontakt mellom dere to nå? Ignorerer du hans anrop / meldinger?
Vis hele sitatet...
Ignorerer alt og har blokkert vedkommende overalt, den siste utvekslingen var ensidig fordi jeg har hørt nok bullshit fra det her mennesket. Joda jeg elsker ham, det gjør jeg virkelig til tross for det hatske praten jeg slipper fra meg akk nå.

Hvis du er jente som har kuttet ut en narkis-gutt på grunn av rusbruket sitt, så kan jeg si hva jeg selv følte den gangen det også skjedde med meg.
Det som måtte til var at hun virkelig gjorde alvor ut av det å kutte meg ut. Hun sluttet å svare meg, hun ga rett og slett faen i meg. Da ble jeg med tiden mer og mer desperat, fordi hun var så viktig for meg. Jeg ville virkelig bli sammen med henne igjen!
Vis hele sitatet...
Har gjort akkurat det du beskriver, og jeg håper han innser det. Sa til han at han gjerne må kontakte meg når han er ute av det men at jeg ikke kommer til å sette meg på sidelinja å vente mer. Livet går videre, og jeg kommer ikke til å bli holdt fange av den her dritten mer. - Er mann forresten, ikke at det har noe å si men er mann jeg og. Betraktelig mye yngre, det skal jeg legge til.

Jeg gjorde veldig mye desperat for å få henne til å se meg, se at jeg sliter, jeg har et problem, og hun kan hjelpe meg ut, hvis hun vil.
Vis hele sitatet...
Det er håp om at jeg han skal skjerpe seg, men jeg kommer ikke til å bruke noen flere år nå på å bistå. Det har seriøst gått for langt, har også vært i avhengigheten selv (sammen med han også) av samme stoff, jeg kom meg ut av det og han lovte å være like etter. Jeg ble bare nødt til å dytte han vekk for min egen mentale helse men også fordi jeg nekter å la meg sprekke den her gangen.

Jeg foreslår at du gjør det samme, ikke vær fleksibel. Du er fast bestemt, enten så kutter han ut rusen, eller så kutter du han ut for godt. Kun en mulighet, og valget må taes NÅ.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar, seriøst, det er godt å få støtte i det her problemet akkurat nå. Er ikke i livet hans mer, og som sagt så er det nylig så tiden vil vise men jeg nekter å tro at han blir edru... helt ærlig. Spikeren i kista var vel når han sa at han egentlig ikke elska meg, av en eller annen grunn, da kan jeg love dere at jeg var så raskt ut av huset av jeg nesten fikk gulvteppet til å skysse meg hjem. Seriøst.