View Single Post
Jeg synest det er helt nydelig når menneskers innerste vesen får lov å skinne for den solen de er. Jeg synest egentlig at inlegget ditt bevitner om selvinsikt, men på en annen side får jeg en tvetydig følelse. EN følelse av sterk usikkerhet, og med tanke på at du bruker en del rus tror jeg det er rimelig smart og ta en slik drastisk avgjørelse som å skifte kjønn etter en lang periode som nykter. Mange bruker rus av nettop den grunn at de flykter bort fra følelsene sine. Så er det samtidig sikkert lurt å snakke med andre mennesker i samme situasjon. Det finnes flyst av nettsamfunn for transpersoner. Og det er i 2020 heller ikke det store problemet å finne kjærligheten. F.eks transmenn blir sammen med transkvinner osv.

Det er ellers langt mer akseptabelt å være trans i 2020. DU må jobbe med at den du er får skinne utadd uten at du må jukse med manipulering av sinnstemningen. Og drit i USA om det skal gå på bekostning av din identitet.

Igjenn anbefaler jeg meditasjon, eller eventuelt psykidelia(om du tåler det) i en tereapautisk rituell setting. Rett og slett for å bli kjent med deg selv på det dypeste nivået av hva lengslene dine består av, eller om de er en illusjon som dekker over noe annet. Vi mennesker er komplekse vesen. Vår eksistens er et mysterie og det er absolutt ikke alltid vi forstår oss selv.

Masse lykke til gode mann, kvinne, hen, hun, androgyn eller hva nå enn du vil velge å foretrekke å bli kalt for i fremtiden.