View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har brukt dette forumet oftest anonymt for spørsmål om rus (hasj og noe annet smått). Men idag så spør jeg ikke om noe slikt. Jeg vet at posten egentlig hadde vært best på et eller annet forum, men jeg har fått så mange bra svar her inne tidligere.



Vel, jeg er en ung «gutt». Jeg digger hasj, adrenalin, varme, og sommern. Jeg liker også biler og motorsykkler litterann. Jeg ser ut som en helt normal gutt fra norge.

På barneskolen (5 klasse tror jeg) så fant jeg ut at det hadde vært så mye bedre å vært en jente. Denne tanken vokste og allerede ett år senere snakka jeg med mamma om det. Hu sa at hun egentlig ikke trodde jeg var noe jente, men heller at dette bare var en tanke som mange går igjennom. Hun sa også at jeg ikke burde si det til noen av vennene mine. Allikavel sa jeg det til beste vennen min, vi hadde vært beste venner helt siden første året av barnehagen så jeg stolte på han. Reaksjonen jeg fikk var ikke støttende på noen måte. Det meste støttende han sa var «Bare bli en jente du!». Etter dette begynte han å kalle meg for transe i offentligheten (men han har ikke fortalt noen om hva jeg sa til han, tror jeg). Så helt fra 6 klasse til 9 klasse ble jeg kalt for transe av nesten alle. I 9 klasse så snakka jeg med mamma igjen om det, denne gangen mye mer seriøst. Det endte med at jeg gikk tilbake i skapet. Det pluss at alle kalte meg transe gjorde sånn at jeg fikk angst i 8 klasse som varte til 9 klasse, jeg ble også deprimert. Måten jeg fikk angsten og depresjonen til å slutte var ikke en sunn metode men det funka: Jeg sa til meg selv hver eneste dag «Du er en mann!» også begynte jeg å oppføre meg helt sykt maskulint.

Ikke lenge etter begynte jeg med rus. På dette tidspunktet hadde jeg gravd tanken om å være en jente så dypt ned at jeg hadde helt glemt det. Men idag kom tanken tilbake «Er jeg virkelig en gutt? Jeg føler meg egentlig som en jente på innsiden».

Jeg føler at alt hadde vært bedre om jeg kunne vært en jente. Problemet er at jeg skulle bare øsnke jeg kunne valgt det litt som et spill, trykke på en knapp for å velge selv om du vil være gutt eller jente. Men sånn funker ikke verden, så her sitter jeg.

Hvis jeg skulle ha gått all in for å bli meg selv så tror jeg ikke at jeg kunne takla å bodd i Norge, jeg måtte flytta. En annen ting er, jeg vil ikke se ut som en gutt som prøver å se ut som en jente. Jeg vil være en jente 100%. Så jeg måtte nok tatt en god del operasjoner og hormon piller.

Men der kommer det enda et problem : Jeg har alltid drømt om å bo i usa, men der får man ikke gratis hormon piller, der borte koster det jævlig mye.

Hva skal jeg gjøre?!