View Single Post
Sitat av lolaper Vis innlegg
Ja det er din kropp og du kan gjøre hva du vil med den, men visst du kjører enethate trenbolone vil ikke side effektene kommer før i uke 5-6. Med 600mg vil du ha heftige søvn problemer og det vil sakte men sikkert rable for deg. Anbefaler deg å bruke acetate versjonen visst du skal dosere høyt eller kjøre trendione siden det er en pille og er ute av kroppen etter et par dager. Trenbolone er effektivt i microdoser, problemet er at alle doserer det dritt høyt siden mer er alltid bedre i følge folk. De gir kuer 200mg trenbolone i uka for å bulke dem opp før de skal slaktes, for å si det sånn du trenger ikke 3 ganger den dosen. Vær forsiktig med østrogenet da siden trenbolone binder seg til østrogen reseptorene og gjør dem mer sensitive til ellers tolerabele østrogen nivåer.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for gode råd. Nå vet jeg hva som forårsaker de intense drømmene mine. Det var akkurat det jeg ville vite, hva storfeer får før de blir slaktet.

Mods kan slette tråden om de ser dette. Så for meg litt andre svar enn moralpreken og totalt derailede innspill.