View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Jeg lurer på hva du mener med typiske kjernetrosartikler. Finnes det typiske kjernetrosartikler i kristendommen? I så fall har ikke jeg fått med meg det eller kan huske at noen har definert/skrevet de ned. Hmmm. Er veldig nysgjerig på hvor du har hentet det fra i så fall.
Vis hele sitatet...
Om du ser gjennom lista eg lenka til over, så er det visse fellestrekk som peikar seg klart ut, og mange av dei elementa kan jo seiast å ha feste i bibelen. Alle som er lista under 'Primary creeds' på wikipedia tek opp treeininga av gud, jesus og den heilage ande. Tesene til Luther tek opp gud som ein overnaturleg skapning, og jesus som guds son og den heilage ande.

Eg trur ikkje det er spesielt kontroversielt å påstå at ei tru på ein overnaturleg skapar, gud, treeininga og personleg gud som lytter til bøner er spesielt langt unna ein fellesnemnar for kristne trusvedkjenninger.
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Jeg har faktisk ikke ofte tenkt over hva som definerer en kristen. Jeg tror også at kristne har en stor variasjon ift. verdisyn. En del lever jo i steinalderen og følger bibelen svært ordrett, mens en annen del forstår at samfunnet forandrer seg og forandrer etikken og moralen slik at den blir mer liberal.
Vis hele sitatet...
Men felles er at dei faktisk trur på ein gud? Ein definisjon der eit par seremonier, utan aktiv tru er nok til å kalle seg tilhøyrar av ein religion er jo hul. For det er jo berre eit lite moment i religion. Å trekkje inn dåp er jo ekstra hult, ettersom det stortsett er foreldra som avgjer det, og ikkje kva individet som vert døypt måtte tru. Dei fleste har vel ikkje konsept som religion, gud og overnaturleg inne på dåpstidspunktet uansett...