View Single Post
Lurer på litt forskjellig så setter opp punktvis

1) Er det lov å screenrecorde alle spill og legge ut på youtube og tjene penger via reklameinntekter eller er enkelte spill under noe form for opphavsrett?

2) Tenkte å laste opp walktroughs da jeg etter selv å ha søkt etter det så at det mangla mye og at videoene hadde mange views. Hva foretrekker dere best en video for hver level (2-5 minutter) eller en video for hver verden (30-40 minutter)?

3) Kan man ha flere forskjellige youtube kanaler/brukere med samme bankkonto til reklameinntekter eller vil det stå at bankkontoen allerede er i bruk?

4) Er det noen her som har satt opp den reklame greia på youtube for inntekter som kan guide meg litt step by step hvordan man gjør det?

5) Forhold til nav regnes det som skattefritt eller må man skatte evn trekk i bostøtte osv?

6) Noen av videoene mine er bare musikk, låter jeg har lasta opp som ikke lå der fra før. Er det lov å tjene på reklame inntekter på de eller kan man risikere noe krav om royalties eller saksøkes eller noe?

Better safe than sorry

Vet ikke hvor mye man kan tjene på sånt jeg men håper på noen tusenlapper i året eller kanskje i måneden, foreløpig har jeg 3k abonnenter som følger meg og flere millioner views så faen at jeg ikke har satt opp reklamer før avspilling før. Halp?
Sist endret av Harek; 17. juni 2020 kl. 19:52.